«Sømløs» blir navnet på Granstunets nye motebutikk

«Vi er i rute til den store åpningsdagen for forretningen vår her på Granstunet, sier butikksjef Mona Myhre. Vi har hatt navnekonkurranse, klær er under bestilling og innredningen – ja den blir knallbra».

«Deltagelsen i navnekonkurransen var helt eventyrlig og vi er kjempeglade for at så mange engasjerte seg, sier Mona Myhre, som blir butikksjef i den nye moteforretning. Tusen takk til dere alle for de drøyt 300 navneforslagene som tikket inn, både på Facebook og i andre kanaler!

Katrine Sørli vant navnekonkurransen

Navnekonkurransen ga oss mange spennende og gode navneforslag. Juryen måtte derfor bruke litt tid. Blant svært mange gode forslag falt juryen, og vi som skal drive butikken, for navnet «Sømløs». Siden dette forslaget ikke kom inn via Facebook der vi hadde konkurransen, valgte vi å trekke en tilfeldig vinner blant de som brukte kommentarfeltet til å komme med forslag.

Den heldige vinneren av et gavekort på 5000,- til bruk i «Sømløs» ble Katrine Sørli. Gavesjekken på 5.000 kroner kan hun benytte i «Sømløs» så snart vi åpner. Åpningsdatoen er 15. november.

«Sømløs» – for jenter og damer i alle aldre

Den nye moteforretningen kommer til å rette seg mot jenter og damer i alle aldre. Vi ser at spesielt ungdommen ofte reiser andre steder når de skal handle trendy klær. Nå skal de få de samme tøffe og trendy klærne her på Granstunet.

For oss er dette nytt og spennende og jeg er helt sikker på at dette nye konseptet vil styrke motebilde på senteret. Allerede nå kan jeg bare si: Gled dere folkens – for vi kommer til å få inn mye stilig, trendy og tøft til høstens og vinterens garderobe, blant annet stort utvalg av jeans.

Bestseller – vår hovedleverandør

Vår hovedleverandør blir Bestseller og merkene Vila, Vero Moda og Pieces, men vi kommer også til å føre flere spennende merker.  Vårt mål er at alle våre kunder skal få en positiv handleopplevelse, og vi er stolte av å kunne tilby produkter av høy kvalitet.

I tillegg til at vi har jobbet mye med hvilke merker vi har lyst til å tilby kundene, har vi sett på ulike løsninger for innredning. Det har mye å si hvordan vi presenterer varene våre. Vi ønsker oss en unik løsning til vår unike motebutikk.