Buddy – første finalist til «Årets unike forretning»

Det var liten tvil om hvem som vant første delfinale, og nominert til å bli «Årets unike forretning» på Granstunet. Buddy fikk over dobbelt så mange stemmer som andreplassen. Vi gratulerer!

Buddy på Granstunet er èn av 30 butikker i Buddy-kjeden. – Vi er glad for at Buddy har etablert seg her på senteret, sier senterleder Tor Ole Karlsen.

– Vi ser at det er en populær butikk for kjæledyreiere. I lokalene har de også en egen hundefrisørsalong. Det er ikke alle dyrebutikker som har et slikt populært og nyttig tilbud til kjæledyrene.

Kundeopplevelsen er viktig for oss

– Det var hyggelig det, sier eierne Nils Arne Aaslund og Catharina Engebretsen om nominasjonen. Catharina, som også er daglig leder sender en stor takk til butikkens mange trivelige kunder og deres bestevenner.

Det dere sier om oss gleder og varmer. At dere som kunder skal ha en god kundeopplevelse når dere besøker oss er en selvfølge, og noe vi strekker oss langt for å bli enda bedre på.

I Buddy-kjeden har vi ett sett med verdier som vi er veldig glad i, og som vi har med oss gjennom arbeidsdagen.  Vi skal være troverdige, imøtekommende, spennende og kunnskapsrike.

Hos oss på Buddy Gran ser vi på kjæledyret som en kamerat, bestevenn, kompis, ja rett og slett en Buddy, sier Catharina.  Men det er ikke bare kjæledyrene som står høyt i kurs hos oss – det gjør også eierne.

– Vi har mange trofaste kunder som kommer innom både for å kjøpe fôr og utstyr, eller for å spørre om råd rundt dyrehold, stell og pleie. Vi setter også stor pris på alle som besøker oss for å hilse på smådyrene, gnagerne, fuglene og fiskene.

Det er også stor interesse for reptilene våre, og mange kommer innom for å se og å spørre om de forskjellige. Vurderer du et kjæledyr, hjelper vi deg veldig gjerne i gang sier Catharina.

Buddy Gran holder til i store lyse lokaler på Granstunet kjøpesenter. – Hos oss kan kundene parkere rett utenfor døra om de skal ha med seg tunge fôrsekker eller andre store ting ut fra butikken, sier daglig leder Catharina Engebretsen.

Utrolig hyggelig for Buddy Gran og hele kjeden

– Buddy Gran har fått et kraftig løft siden eierskiftet i fjor høst, sier Håvard Johansen ved kjedekontoret. Det er utrolig hyggelig for Buddy Gran, og for Buddy sin kjede, at våre kunder ser den positive endringen på Gran.

Vi er takknemlige for alle som gir oss feedback, og som gjør oss bedre hver dag.

Buddy Gran har enormt med fagkunnskap, og etterstreber hver dag for å gi kundene sine gode kundeopplevelser. Da er det utrolig gøy at kundene også får denne opplevelsen i butikk.

Her er et sammendrag av hva kundene sa da de nominerte Buddy:

  • Høy kompetanse på er felt som er enormt viktig. Meget god service er også et kjempepluss.
  • Foruten hyggelig og imøtekommende betjening er inntrykket at de har høy faglig kompetanse, noe som verdsettes høyt for oss med dyr. Bra priser og godt utvalg gjør opplevelsen enda bedre.
  • Terning kast seks her!!
  • Hyggelig betjening, god kunnskap og fine produkter.
  • Siden jeg er glad i mine firbeinte velger jeg Buddy. Der blir man godt mottatt med hund. Man kan sette seg ned i sofaen og slappe av og se på fiskene som svømmer rundt og får en avslappende stund sammen med sin firbeinte venn. Det er noe man trenger I en travel hverdag.
  • Kunnskap og service i fokus.
  • Utrolig flott butikk, mye å se på, og veldig god service.
  • Man får den hjelpen man trenger, og om de er tomme for et produkt bestilles det raskt og kan hentes bare dager etterpå.

Les mer om hva “Årets unike forretning” er her.