Hver oktober kan man støtte brystkreftforskning og vise solidaritet med brystkreftrammede ved å bære en rosa sløyfe. Kid Interiør er blant hovedsponsorene til Rosa sløyfe-aksjonen og bidrar hvert år med inntekter fra salget av årets pin og egendesignede Rosa sløyfe-produkter, i alle Kid-butikker og nettbutikken. Tema for årets aksjon er “Ja til forskjellsbehandling”💗
Knyt din fineste sløyfe og vinn gavekort på 500kr
Kom innom Kid Interiør på Granstunet lørdag 3.oktober og støtt oppom denne viktige saken. Knyt også en rosa sløyfe og bli med i trekningen av et gavekort på 500kr. Håper vi ser deg her hos oss på lørdagen🎀
Foto: Julianne Lekanger
Målet med aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftberørte,
øke kunnskap om sykdommen og gi støtte til forskning og andre brystrelaterte prosjekter. Hver dag får ti norske kvinner og menn den uvirkelige beskjeden om at de har brystkreft. Det er nesten dobbelt så mange som det var for rundt 60 år siden. Heldigvis er det også flere som overlever, takket være avansert og persontilpasset behandling. Forskning nytter og derfor går pengene fra årets Rosa sløyfe-aksjon til mer forskning på dette feltet. I år er det Dorthe Skappel med sine to døtre, Marthe og Maria, som designer Rosa sløyfe-pinen. Pinen kan kjøpes hos Kid Interiør og hele summen på 120kr går uavkortet til Rosa sløyfe-aksjonen. Da de designet pinen ville de lage noen som kunne brukes til både hverdag og fest, og som oser selvtillit og symboliserer kvinnekroppen. Vis omtanke og bær en rosa sløyfe i oktober.