Lille Gullkorn er kåret til årets butikk av våre kunder, sier senterleder Tor Ole Karlsen. Vi gratulerer innehaver, gullsmed Tone Furuseth Kristiansen og hennes medarbeidere.
Lille Gullkorn ble også i april 2018 kåret til månedens butikk. – Helt siden vi inviterte kundene våre til å stemme frem månedens butikk har Lille Gullkorn hver måned ligget helt i toppen, og vært nær ved å få tittelen flere ganger.
Da vi på slutten av året inviterte kundene til å stemme frem årets butikk var det Lille Gullkorn som gikk av med seieren. Med 33,6 prosent av stemmene var Lille Gullkorn en klar vinner. Nummer to fikk 9,4 prosent av stemmene. Mange har også kommentert hvorfor deres stemme gikk til nettopp Lille Gullkorn. Det som går igjen i de mange kommentarene er:
- Super service, glade smil hver gang og veldig mye fint!
- Lokal butikk. Ingen kjede
- Godt utvalg av gaveartikler
- Graverte armbåndet mitt på 2 dager. Super service. Og rimelig pris.
- Trivelig og hyggelig personale. Rask service og reparasjon.
- De fortjener å vinne. Kjempe bra service og flotte produkter. Eieren lager lokal produksjon, noe som er viktig å bringe videre.
- Spennende produkter
- Go jenter og kanon utvalg
- Digg butikk
- Leverer ekte håndverk og lokalproduksjon!
Glad, overrasket, takknemlig og ydmyk
Innehaver av Lille Gullkorn, gullsmed Tone Furuseth Kristiansen, sier at å nå helt til topps igjen – og til og med som årets butikk er enda mer overraskende. Vi er jo ikke en slik type butikk hvor kundene er innom hver gang de er på senteret. – Derfor er vi både takknemlige og ydmyke overfor alle kundene som har stemt oss frem – dere er gull verdt – TUSEN , TUSEN TAKK.
-Hadde det ikke vært for alle de hyggelige kundene som er innom, ville vi ikke fått en slik utmerkelse, sier Tone. – Vi som arbeider i butikken elsker jobben vår som er å hjelpe kundene med det de har på hjertet – om det skulle være innkjøp av gaver, graveringer eller reparasjoner.
Service skal kjennetegne oss
Svært mange av kommentarene går på service, spennende og lokalproduserte varer og at det er en lokal butikk som ikke tilhører en kjede.
I denne bransjen ønsker kundene ofte hjelp til å velge produkt, det være seg til kjæreste, ektefelle, foreldre eller til merkedager som dåp, konfirmasjon eller bryllup. At kundene setter pris på hjelp og personlige service, vet vi, og det er nettopp det som skal kjennetegne oss, sier Tone Furuseth Kristiansen. – Når vi i tillegg kan tilby lokalproduserte produkter som ikke finnes i kjedebutikkene, blir gavene også personlige og unike fra dem som gir.
Les gjerne også «Kundene har talt – Lille Gullkorn ble månedens butikk for april»