Med Blomsterhandleren som tar den siste ledige finaleplassen i kåringen om å bli «Årets unike forretning», er alle fire finalister for 2019 klare.
I juli 2018 ble de valgt til «Månedens forretning». Tina Marinsen, leder for Blomsterhandleren, synes det er stas å komme til finalen i år.
– Det er trivelig å være med. Det er gøy, unikt og litt annerledes.
Finaleplass
– At vi nå er med i finalen, håper jeg er fordi kundene verdsetter håndverket som ligger bak det vi driver med. Man får kjøpt blomster på hvert gatehjørne nesten, og det at kundene velger å komme til oss, det setter vi stor pris på. Vi er fagutdannet på feltet, lager alt selv, og prøver å oppfylle kundenes ønsker så godt vi kan.
Du vil kanskje også lese: Lille Gullkorn er videre
Alltid kunden i fokus
– For oss er kundeopplevelsen viktig. Det er kunden som hele tiden er i fokus, og vi er veldig glade for våre lojale kunder, som kommer tilbake til oss.
Den 1. desember i år markerte Blomsterhandleren sine 5 år på Granstunet.
– For fem år siden sluttet jeg hos Floriss, og startet Blomsterforretningen. Jeg er glad for hvordan utviklingen har gått, og for at vi kan glede kunder med blomster, spesielt nå i julesesongen. Det er høysesong, og da vi jobber mest, så hvis vi vinner, blir det nesten dobbel feiring i år, sier Tina.
Vi kårer årets unike forretning. Her kan du bli med å stemme!
Her er noen highlights fra hvorfor kundene har stemt frem Blomsterhandleren:
Det finnes ingen butikker med hyggeligere og flinkere selgere, for noen folk altså!
En butikk vi trenger i mange anledninger. Viktig at denne består. Hyggelig betjening og god service!
Alltid blide, hjelpsomme og lager fantastiske blomster dekerasjoner. Stiller opp også utenfor butikken på arrangement i frivilliges regi
Flott service. Gode kunnskaper. Bilde
God service og hyggelige hjelpsomme damer.